xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Hadiah Hari Raya Dari SURF7 Network

Raya 2012 memang yang terbaik. Segala apa yang seri idamkan tercapai semuanya pada raya pertama. Pasal buka email seri mungkin orang yang paling malas, dalam seminggu dapat buka sekali kira bernasib baiklah.

Raya pertama seri cuba buka ratus-ratus isinya. Tapi yang menarik perhatian seri ialah email dari SURF7 Network, ada tiga semuanya dan dihantar pada hari raya pertama.


Ini adalah kali ketiga berturut-turut SURF7 Network menjadi sponsor (Domain-For-Blogger) Blog Seri Bahasa. Jutaan terimakasih SURF7 Network kerana masih memberi kepercayaan kepada Blog Seri Bahasa untuk menjadikan  Blog Seri Bahasa sebagai Business-In-Partner.

Kepada mana-mana blogger yang berminat untuk berlangganan dengan SURF7 Network boleh terus menghubungi mereka di alamat  SURF7 Network

Tak lupa kepada Rimau Sakti, pada raya pertama juga beliau meyenaraikan  Blog Seri Bahasa didalam senarai Geng Blogger Tegar (GBT) blog beliau. Terimakasih Rimau Sakti kerana tidak menghampakan permintaan seri.

Dan yang last sekali, 2 tahun seri cari lagu mp3 raya yang dinyanyikan oleh D.J. Dave dalam Album Hari Raya keluaran tahun 1998. Seri tak pernah dengar lagunya tapi dari tajuk lagu macam sedap bunyinya...memang best pun.

Dalam bentuk mp3 memang gerenti tak ada di internet. Seri hanya mampu dapat dalam bentuk playlist.m3u. Kesian sungguh, yang dicari mp3nya tapi yang dapat playlist.m3u. Kata orang tak dapat gading, tanduk pun jadilah.

Kata orang kalau sudah rezeki memang takkan kemana perginya. Akhirnya dapat juga seri mp3nya, download melalui url playlist.m3u menggunakan software HiDownload Platinum 7.9.

Lagunya, Mekar Kasih Di Kuntum Melati nyanyian D.J. Dave. Yang bestnya full Album Hari Raya (1998) dapat seri download.






Share :

Facebook Twitter Google+