xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Jangan Dikenang, Jangan Dirindu

Lagi 3 hari akan berakhir tahun 2011. Tak banyak yang berubah selama setahun ini untuk blog Seri Bahasa. Untuk tahun yang akan datang pun belum ada strategi yang terbaik. Yang penting Seri Bahasa akan tetap mengekalkan prestasi yang ada untuk terus wujud di alam maya ini.
Selamat Menyambut Tahun Baru 2012

Yang amat sedih ramai teman-teman seangkatan tahun 2009 sudah tidak aktif terutama mereka-mereka bloger dari negara jiran. Bukannya apa, mereka-mereka inilah yang menjadi teman seri selama setahun. Keseronokan di tahun 2010 dan 2011 tak sama seperti di tahun 2009.

Tapi inilah hakikat yang harus kita tempuhi sebagai seorang bloger. Tidak semua yang indah itu akan berkekalan, walau nostalgia lalu sukar dilupakan. Hanya award-award dari mereka sebagai pendamping, menyelusuri jalan-jalan gelap menjejaki mereka walau tahu...mereka entah di mana...

Akhirnya, folower Seri Bahasa melebihi angka 2000, terimakasih seri ucapkan kepada mereka semua. Yang seri kesalkan ada yang tidak dapat seri balas sebab berapa masalah terutama sekali tiada URL untuk seri jejaki.

Untuk para pengunjung yang setia menemani seri sepanjang tahun ini, ribuan terimakasih. Tanpa kehadiran teman-teman Seri Bahasa tidak mungkin boleh bertahan hingga kehari ini.

Tidak lupa kepada semua mereka yang telah sudi memberi komen-komen yang membina setiap kali seri membuat posting. Sebagai tanda penghargaan, kepada yang memberi komen terbanyak, insya'allah akan ada kejutan dari seri.


Langkah sudah di akhir noktah,
Yang lalu menjadi nostalgia;
Lebaran baru bermula sudah,
Maju ke hadapan semoga berjaya.


"SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012"

Share :

Facebook Twitter Google+