xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Cara Mengatasi Blogger Error bX-l4u1mh

Baru seminggu kejadian Blogger Error bX-l4u1mh sering terjadi ketika hendak melakukan editing pada Page Element. Jangan mengelabah dulu ya...Sebenarnya ada cara untuk mengatasi masalah ini dan seperti yang seri praktikan mudah sekali.


Apa yang berlaku sekarang sebenarnya pihak Blogger dalam proses melakukan perubahan pada halaman profil blogger ke Dynamic View untuk diintergrasikan dengan akaun Goggle. Akibat perubahan ini timbul masalah pada rendering browser dan cookie.

Bagi yang mengunakan browser Mozilla klik saja Tool-Clear Recent History-Pilih Clear Everthing-Clear Now. Mudah kan tak susah pun. Ataupun kalau nak lebih senang guna software CCleaner untuk membersihkan cache, history dan cookies yang ada pada browser, hanya sekali klik saja.

Cara kedua log-in ke http://draft.blogger.com/ menggunakan akaun Goggle anda. Pilih nama blog yang ingin anda edit Layout atau page elementnya.

Buat masa ini pihak Blogger masih belum mengenalpasti punca sebenar terjadinya Blogger Error bX-l4u1mh walaupun telah mengakui menerima banyak aduan.

Diharap dua cara yang seri ketengahkan dapat membantu sementara menunggu penyelesaian dari pihak Blogger.

Share :

Facebook Twitter Google+