xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Kerana US$ 0.99 Shoutmix Hilang Populariti

Tidak selamanya yang percuma itu akan kekal, bila sampai waktunya kita harus akur bila perhidmatan tersebut terpaksa kita bayar. Kita harus peka kepada keadaan, setiap perhidmatan yang memberi kepuasan kepada pelanggan sudah tentunya dikendalikan oleh para petugas. Dan khidmat para petugas ini sudah tentu tidak percuma melainkan dibayar gaji.

Shoutmix

Tanya diri sendiri, bila anda seorang bos memberikan perhidmatan secara percuma tapi terpaksa membayar gaji para pekerja, berapa lama anda dapat bertahan? Satu bulan, dua bulan atau lebih dari itu. Ini terpulang dari kekuatan kewangan anda, tapi sampai bila? Tapi kalau wang terus mengalir tanpa ada kemasukkan pasti tiada siapa yang mampu bertahan.

Siapa yang tidak kenal chatbox, sebuah aplikasi yang cukup populer di kalangan blogger. Bagi seorang newbie, chatbox apa jenama sekalipun ia adalah suatu kemestian dan harus dipasang di blog-blog mereka.

Ketika ini jenama Shoutmix dan CBox adalah chatbox yang menjadi pilihan para blogger. Selain mudah dipasang ia juga mempunyai ciri-ciri menarik selain mudah di ubahsuai mengikut citarasa penggunanya.

US$ 0.99 per bulan itulah yang harus dibayar oleh setiap pengguna chatbox jenama Shoutmix mulai 01/01/2012 jika mereka ingin terus menggunakan perhidmatannya. Sekarang sudah tentu ramai yang beralih ke alternatif lain terutama CBox. Jika Shoutmix sudah mengenakan caj perhidmatan, kita mulai sekarang harus lebih bersedia jika yang lain akan mengikuti jejak langkah Shoutmix.

Tukaran Semasa Matawang Asing: US$1.00 = RM3.18

Share :

Facebook Twitter Google+