xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Fibox Di Hack

Fibox di hack...Oh tidak!!! Kenapalah malang sungguh nasib seri baru dua hari guna Fibox dah jadi macam ni. Seri tak percaya bila seorang teman kata semua url pengunjung di fibox dia disertakan dengan url adf.ly.


Bila seri sudah selesai buat blogwalking, seri semak semula semua url memang betul apa yang dia kata. Tapi yang seri heran semua url pengunjung malam ini (11/01/2012) saja yang terlibat. Dan kode iklan adf.ly yang terlibat semua sama seperti ini, http://adf.ly/1293628/banner/URL pengunjung.

Hendak di kata perbuatan admin Fibox nak cari duit poket sebab Fibox free, seri tidak yakin. Jadi seri login ke akaun fibox seri lepas itu buka melalui visitor history tidak ada apa2 yang aneh macam biasa semua url pengunjung. Jadi seri syak ini mesti ada orang nak sabotaj Fibox.

Tak salah nak cari rezeki, tapi bukan dengan cara ini, menyusahkan semua pengguna Fibox. Tapi janganlah sampai menghianati orang lain, tidak takut dosa. Kalau satu yang menyumpah tak apa, kalau semua pengguna Fibox buat begitu, takut-takut besok lusa kena penyek oleh lori 24 tayar, naya jadinya.

Kepada semua pengguna Fibox, seri nasihatkan login dulu ke akaun Fibox sebelum membuat blogwalking bagi mengelakkan gangguan dari url adf.ly ini.

Share :

Facebook Twitter Google+