xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Inilah Idolaku

Ketika ramai mereka-mereka mengangkat idola dari kalangan selebriti luar negara, seri rasa mereka tak pernah pun jumpa. Kalau jumpa pun para selebriti nak tegur kita ke…harap-harap begitulah hendaknya.

Di Malaysia tidak kurang mereka-mereka yang hebat, tidak keterlaluan kalau ada yang melebihi dari selebriti luar negara. Tidak percaya, nanti seri buktikan siapa-siapa mereka.

Di akui sebagai salah seorang ketua negara terbaik di Asia. Pemimpin islam yang berani menyuarakan ketidakpuasan layanan berat sebelah blok barat terhadap negara-negara islam.

Tun Dr. Mahathir Mohammad (Mantan PM Ke4 Malaysia)

Pahlawan lagenda Melaka yang ampuh kerana Keris Taming Sari. Terkenal di seluruh antero dunia bukan kerana kegagahannya, tapi kerana kesetiaan yang tidak berbelahbagi terhadap rajanya.

Hang Tuah

Kalau rakyat Malaysia tidak kenal, memang dia bukan rakyat Malaysia. Seorang pengarah, pelakon, penulis script, penulis lirik lagu, penyanyi, pemuzik. Setakat ini belum lagi ada kalangan artis yang mampu mengikut jejak langkah allahyarham.

Allahyarham Tan Sri P. Ramlee

Dikenali sebagai “Elvis of Malaysia”, “Singing Laywer” dan “People’s Singer”. Dengar lagunya, budak kecil pun dah tahu siapa penyanyinya. Seorang yang sungguh “versatile” ketika membuat persembahan live. Lagu-lagunya sentiasa segar hingga kehari ini.

Allahyarham Sudirman Hj. Arshad


Inilah 4 permata milik Malaysia yang sungguh berharga. Kita sebagai rakyat harus berbangga kerana mereka adalah sebahagian dari kita. Sentiasa mengharumkan nama negara walau dimana saja.

Share :

Facebook Twitter Google+