xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Harimau Muda...Boleh...

Gelanggang sudah disediakan,
Turun beraksi lagak jagoan;
Kalah menang adat perlawanan,
Dua serumpun dilupa jangan.

Syukur alhamdulillah...Akhirnya doa seluruh rakyat Malaysia termakbul...Harimau Muda tidak menghampakan Malaysia dengan menyumbangkan raja kepada segala raja emas buat Kontinjen Malysia di Sukan SEA, Indonesia.

Detik Detik Kemenangan Skuad Harimau Muda

Turun tanpa kesebelasan pemain utama serta di kejutkan jaringan gol oleh Team Garuda yang menurunkan barisan pemain terbaik pada minit ke 5 tidak melemahkan semangat juang Harimau Muda.

Tandukkan menarik pada minit ke 34 oleh Asrarudin Putra Omar telah menyuntik semangat juang yang kental untuk terus bertahan dari asakkan bertaliarus dari Team Gauda serta sesekali memberi asakkan yang mencemaskan ke pintu gol pihak lawan.

Pelawanan yang berterusan hingga ke minit 120 akhirnya ditentukan dengan tendangan penalti setelah kedua pasukan terikat dengan jaringan 1-1. Detik kemenangan Skuad Harimau Muda semakin dalam genggaman bila penjaga gol, Khairul Fahmi Che Mat berjaya menyelamatkan tendangan penalti terakhir dari pemain Skuad Garuda, Ferdinan Siaga.

Dan detik yang ditunggu-tunggu, bila ketua pasukan Harimau Muda, Baddrol Bakhtiar menyempurnakan tendangan penalti terakhir dengan penuh bergaya...Syabas...Syabas...Harimau Muda...Boleh...


Keputusan penuh perlawanan setelah tendangan penalti Malaysia 1(4) - Indonesia 1(3)

Share :

Facebook Twitter Google+