xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Dapat Award Lagi Dari Tanah Sebrang

Terlebih dulu kepada teman-teman yang sering berkunjung kesini, seri minta maaf banyak-banyak. Dari awal bulan April hingga sekarang keadaan internet ditempat seri amat mengecewakan. Terlalu sukar untuk seri membuat blogwalking kerana signal streamyx sering terputus-putus dan adakalanya offline sampai 2-4 hari.

Ini yang menyebabkan kadang seri terlalu lewat membalas kunjungan teman-teman. Yang lebih menyakitkan bila sedang blogwalking tiba-tiba putus signal, bila nak hantar message terpaksa resubmit semula.

Kadang bosan juga seri, selalu dail 100 bertanyakan kabar. Jawapan serupa saja sejak 2 tahun yang lalu, masalah kabel atau kabel sedang diupgrade. Pernah bertanya pada seorang kawan diluar negeri kalau menghadapi masalah yang serupa. Jawapannya cukup mengejutkan, berblogging sejak 2005 hingga sekarang dia kata tak pernah pun down internet walau sehari.

Cukuplah cerita tu...nanti TM marah pulak. Berbalik pasal award, 2 award ini seri terima bulan lalu dari sahabat di tanah sebrang. Tapi yang satu seri sudah lupa siapa yang memberi sebab cuma sempat cedok gambarnya dan lepas itu signal internet terputus dan offline selama 4 hari.

Blogger Choice Award

Kepada teman yang sudi memberi award ini kepada seri, jutaan maaf dari seri kerana sudah lupa siapa pemberinya. Mohon kalau hadir dapat meninggalkan pesan agar boleh seri cantumkan URL posting award ini. Dan tidak lupa terimakasih dari seri buat sahabat.

Friendship Award

Semoga di atas pemberian award ini bisa mengukuhkan ikatan silaturrahmi di antara blogger dua negara tetangga. Tiada perbezaan taraf di alam blogger, tiada negara di alam blogger, kita semua sama, yang penting ialah keikhlasan kita dalam menjalin persahabatan. Kepada sahabat yang memberi award ini kepada seri, semoga sentiasa sukses selalu.

Share :

Facebook Twitter Google+