xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

2 Komando, 12 Penceroboh Terbunuh Di Lahad Datu

Polis Malaysia mengesahkan bahawa dua anggota komando polis Malaysia dan 12 lelaki bersenjata Sulu terbunuh dalam pertembungan antara Pasukan Gerakan Am Malaysia dan kumpulan bersenjata itu hari ini.

                Kedudukan Anggota Militan Sulu Di Kg. Tanduo

Pesuruhjaya polis Sabah Datuk Hamza Taib memberitahu pemberita bahawa bilangan yang cedera di kalangan kumpulan Sulu tidak diketahui, lapor Star Online.

Dalam sidang akhbar petang ini, Hamza berkata pertempuran itu bermula pada jam 9.59 pagi ini selepas lima anggota PGA elit bergerak untuk memperkuatkan lagi kepungan di sekitar kampung Tanduo di mana kumpulan kira-kira 180 Sulu termasuk 30 lelaki bersenjata yang diketuai oleh Rajah Mudah Azzimudie Kiram berkubu sejak 9 Februari lalu.

Kepungan Oleh Anggota Keselamatan Malaysia Ke Atas Militan Sulu

   Amaran President Filipina Kepada Sultan Jamalul Kiram III

Yang amat Seri bimbangkan ialah kabar angin yang mengatakan meningkatnya secara mendadak kaum Suluk yang bekerja di beberapa perladangan di Daerah Kinabatangan sejak 4 bulan yang lalu.

Apa pun yang Seri harapan, selepas peristiwa 1985 dan sekarang pencerobohan oleh militan dari Filipina (Kedua-duanya terjadi di daerah Lahad Datu), Kerajaan Malaysia harus mengambil langkah drastik  terhadap pendatang tanpa izin demi keselamatan negara.

Share :

Facebook Twitter Google+