xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Lawatan Ke Gua Mampu Bone, Sul-Sel

Kalau Ke Bone, Sul-Sel,  tidak akan lengkap lawatan kita kalau tidak ke Gua Mampu salah satu tempat pelancongan yang terkenal di Sulawesi.

Tempatnya terletak di Kecamatan Dua Boccoe, Bone dan secara kebetulan sewaktu seri di sana menetap di Desa Cabbeng yang jaraknya sekitar 1km dari Gua Mampu.


                              Pintu Gerbang Lama Gua Mampu

         Rombongan Menuju Ke Puncak Gunung Gua Mampu

          Kesian Si Makcik Terpaksa Dukung Anak Buahnya

          Kuburan Lama Di Atas Puncak Gunung Gua Mampu

                   Pemandangan Dari Puncak Gua Mampu

         Bergambar Kenangan Di Pintu Masuk Gua Mampu

   Membaca Doa Di Kuburan Lama Dekat Pintu Masuk Gua Mampu

                                      Batu Pengantin

                                     Buaya Jadi Batu

                            Batu Berbentuk Sawah Padi

                               Perjalanan Di Dalam Gua

                          Pemandangan Di Dalam Gua Mampu

 Bergambar Di Dalam Kuburan Lama Dalam Kawasan Gua Mampu

                          Batu Berbentuk Nakhoda

                                            Katak

                                        Batu Hampar

                               Rusa Terperangkap

     Tersedia Juga Gerai Menjual Makanan Ringan Dan Minuman




Share :

Facebook Twitter Google+