xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Virus Menyerang Lagi

Apa hendak jadi dengan komputer seri, kali ini dua hari seri berusaha hapuskan virus yang menjangkiti komputer seri. Segala usaha seri lakukan termasuk format semula tapi virus ini tetap berdegil tidak mahu lari dari komputer seri.

Tidak sangka virus EXLORER.EXE:USERINI.EXE betul-betul liat tidak seperti virus lain. Tanda paling ketara komputer akan menjadi macam kura-kura. Selain dari itu banyak proses-proses pelik yang dijalankan oleh virus ini.

Magic Speed 3.7

Setakat ini seri hanya dapat menahan virus ini dari terus melembabkan proses komputer seri dengan mengunakan beberapa sofware antivirus termasuk mengunakan Trojan Remover serta memasang Magic Speed 3.7 untuk mengesan kehadiran virus EXLORER.EXE:USERINI.EXE.

Avast 4.8.1296 Pro

Langkah pertama yang seri ambil ialah dengan membuang file Userini yang ada di Windows:System32. Lepas itu pasang antivirus Avast 4.8.1296 Pro dan lakukan full scan. Langkah ketiga install Trojan Remover v6.7.5.2558.

Trojan Remover v6.7.5.2558

Kepada sesiapa, komputer mereka pernah kena serangan virus EXLORER.EXE:USERINI.EXE harap dapat memberi petunjuk serta pendapat cara terbaik membuang virus ini.

Share :

Facebook Twitter Google+