xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Terima Kasih SURF7

Mungkin ramai yang tidak tahu domain Seri Bahasa adalah dibawah tajaan Surf7.net yang berpengkalan di Pulau Pinang, Malaysia. Dan untuk tahun 18/10/2011 - 18/10/2012, sekali lagi pihak Surf7.net memberi kepercayaan kepada Seri Bahasa untuk Domain-For Blogger Campaign.

Email Dari Pihak Surf7


Surf7 ditubuhkan pada tahun 2002 dan beroperasi dari AIMS data center di Malaysia. Sebuah syarikat Web Design yang memberi fokus kepada pembangunan lamanweb korporat, lamanweb e-commerce, lamanweb iklan dan portal.

Surf7 juga menawarkan pelbagai perhidmatan dengan harga berpatutan seperti website hosting, pembangunan prasarana web, pendaftaran nama domain dan juga perhidmatan broadband.

Kepada blogger tegar atau kepada mereka-mereka yang membuat blogging sebagai hobi mempunyai domain sendiri adalah suatu kemestian. Disamping itu memiliki domain sendiri lebih memberi jaminan dari segi keselamatan blog serta memberi nilai jika keyword yang digunakan untuk nama blog kena pada tempatnya.

Yang berminat untuk mendapatkan domain sendiri atau berserta hosting dan untuk keterangan lebih lanjut sila layari SURF7 atau Surf7 Shopper.

Share :

Facebook Twitter Google+