xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Album Raya Sepanjang Zaman

Ketika puasa sudah di tengah jalan, makcik-makcik sibuk di dapur dengan kueh rayanya, kanak-kanak sibuk dengan mercun dan bungapinya. Sudah tentu inilah saatnya lagu-lagu raya mulai berkemundang dimana-mana saja.

Yang muda-mudi dengan lagu raya baru, pakcik-pakcik dan makcik-makcik dengan lagu raya lama sambil mengimbau nostalgia silam. Tapi lagu raya lama juga menjadi pilihan ramai. Apa yang membezakan di antara lagu raya lama dan baru ialah susunan senikata lagu, olahan musik yang menarik dan yang lebih menonjol ialah vocal para penyanyi lama lebih unggul jika dibandingkan dengan penyanyi baru.

Terlalu banyak album raya di pasaran, samada yang lama, yang diulangcetak atau terbitan baru. Di antara semua album tersebut, ada di antaranya yang terunggul, segar malar sepanjang zaman.

16 Lagu Lagu Hari Raya Aidilfitri

Album Cover Depan

Album Cover Belakang

Di antara semua album raya, Album Raya 16 Lagu Lagu Hari Raya Aidilfitri tidak dapat dinafikan adalah yang terbaik. Mengandungi 16 lagu yang diambil daripada tiga album hari raya terbitan EMI iaitu Selamat Hari Raya Aidilfitri (1973), Bergembira Di Hari Raya (1977) dan Album Hari Raya (1981). Diterbitkan pada tahun 1982 oleh syarikat EMI (Malaysia) dan telah berapa kali di ulangcetak dan hingga kini masih menjadi pilihan ramai setiap kali menjelang Hari Raya.

Share :

Facebook Twitter Google+