xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Memperkenalkan Goggle +1 Button

Baru-baru ini secara rasminya Goggle telah melancarkan Goggle +1 Button untuk kegunaan para blogger serta webmaster. Walaupun Goggle +1 Button ini masih di dalam ujikaji tetapi ia boleh digunapakai serta dapat memberi kelebihan kepada para penggunanya.

Cara penggunaan amat mudah, para pengunjung hanya perlu memberikan "voting" melalui Goggle +1 Button kepada mana-mana artikel yang mereka fikir bermanfaat serta berguna bagi blogger lain.

Dengan cara ini ia akan memberikan satu rujukkan serta rekomendasi untuk Goggle menilai artikel tersebut dan secara tidak langsung akan memberi peluang yang lebih untuk tersenarai di dalam Goggle Search Engine Results Pages (SERP).

Secara tidak langsung pemasangan Goggle +1 Button adalah satu alternatif bagi pemilik blog dan web untuk meningkatkan SEO dengan bantuan para pengunjung.

Seperti yang telah seri katakan, Goggle +1 Button masih didalam ujikaji, mengikut pengalaman para pengguna terdahulu masih ada masalah ketika menggunakan Button ini terutama tidak keluar di berapa browser tertentu.

Jadi amatlah seri berharap ada para pengunjung yang sudi memberi "VOTE" kepada artikel-artikel seri demi kemajuan Blog Seri Bahasa. Dan di artikel yang berikutnya seri akan menunjukkan cara pemasangan Goggle +1 Button di Blogspot mengikut kaedah yang telah seri praktikan.

Share :

Facebook Twitter Google+