xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Terima Kasih Goggle

Penantian dan pengharapan, dua perkataan yang kadangkala membuat kita kecewa dan ada waktunya membuat seseorang blogger hilang mood untuk berblogging. Ini sering terjadi kepada mereka yang terlalu mengharap sesuatu yang terbaik harus terjadi kepada blog mereka.

Tiga perkara yang sering menjadi buruan setiap blogger; pagerank, alexa rank dan sitelink. Tapi untuk mendapatkan ketiga-tiganya sekali dalam waktu yang singkat adalah mustahil bagi blogger baru terkecuali bagi alexa rank.

Kesabaran adalah kunci kejayaan. Kegagalan bukan bererti kita akan terus gagal. Belajarlah dari kegagalan kita, kerana kegagalan di masa lampau boleh kita jadikan iktibar untuk terus maju ke hadapan.

Tidak terkecuali dengan blog Seri Bahasa yang telah berada di dunia maya hampir 2 tahun. Kenangan paling manis, memperolehi pagerank 4 dalam waktu 6 bulan, pernah jatuh ke 0 selama 1 bulan. Dan yang terakhir selama 8 bulan blog Seri Bahasa tidak mempunyai pagerank sejak bertukar ke dot com dari blogspot.

Tapi itu tidak pernah mematahkan semangat seri untuk terus berblog. Hampir setiap hari seri memeriksa pagerank Seri Bahasa tanpa rasa jemu. Dan malam ini, akhirnya Goggle telah mengembalikan pagerank Seri Bahasa seperti dulu, Pagerank 4.

Kepada teman-teman yang sudi bertukar link setelah Seri Bahasa bertukar ke dot com, kepada semua pengunjung, kepada mereka-mereka yang sering memberi komentar, jutaan terimakasih seri ucapkan di atas sokongan padu teman-teman.

Share :

Facebook Twitter Google+