xtreme fat loss diet download xtreme fat loss diet recipes xtreme fat loss diet results xtreme fat loss diet program xtreme fat loss diet free

Landing Page

Landing Page

Melayu Boleh Hina Bendera Malaysia

Tadi seri jalan-jalan dan singgah diblog Abgteror, ternampak gambar seksi ni. Apa jadahnya model/artis separuh bogel yang guna bendera Malaysia menutupi sebahagian tubuhnya. Kan elok kalau kekurangan kain tu telanjang sekali lebih sedap mata memandang.


Kita sebagai rakyat Malaysia seharusnya tahu mana yang salah mana yang betul. Mereka-mereka yang terlibat dalam menghasilkan gambar ini sudah tentu ada muslihat disebaliknya.


Selain secara terang-terangan menghina Bendera Malaysia, jika mereka rakyat Malaysia, perbuatan mereka amat memalukan negara sendiri. Jika Bendera Malaysia yang kita sanjung dan hormati sanggup mereka buat begitu tidak mungkin suatu hari nanti mereka-mereka ini juga sanggup menghianati negara sendiri demi kepentingan peribadi.


Apa yang sedihnya, model yang terlibat adalah seorang gadis melayu. Dibawah adalah data serta sumber gambar ini diambil;

Nama Majalah : Majalah Sensasi Lelaki
Model : Aida Khurniah (Pramugari)
Umur : 23
Asal : Kuantan, Pahang

Sumber rujukan: GadisMelayuBoleh

Sudah sampai waktunya, jika ada mana-mana pihak yang merasakan perbuatan mereka sudah keterlaluan, maka tindakan yang sewajarnya harus diambil.

Share :

Facebook Twitter Google+